Nejnovější

Sídliská a nevhodné parkovanie Starostlivosť o spotrebiče Vlčí svet mimo dosahu ľudskej ruky Kúpili ste nehnuteľnosť? kultúra nás formuje Zhodenie kilogramov

Hoci to nevidíte, vaša firemná kultúra je skutočná a hmatateľná vec. Pozrite sa na Uber, ktorý sa ocitol uprostred kontroverzie zahŕňajúcej šikanovanie, diskrimináciu a niekoľko súdnych sporov. Jeho generálny riaditeľ odvtedy vystúpil a uviedol svoj úmysel zmeniť kultúru tým, že „urobí správnu vec“ nielen zameraním sa na rast, ale aj na transparentnosť a partnerstvo.

kancelář

Kultúra sa buduje od počiatku firmy
Keď je spoločnosť vo svojich raných štádiách, kultúra, ktorá je založená, bude kultúrou zakladateľov. Toto je proces, ktorý sa bude diať prirodzene a pravdepodobne bez toho, aby ste vedeli a nevyžadovali veľa úsilia.
Majte na pamäti, že hodnoty zakladajúceho tímu budú pravdepodobne vyrovnané. Zatiaľ čo dobre financované a vysoko rastové začínajúce podniky môžu mať čas a zdroje na investovanie do svojej kultúry a zavedenie plánov na ich riadenie počas rastu, pre iných je dôležité mať na pamäti, ako meniace sa role etablovaných lídrov dlhodobo ovplyvňujú kultúru ako ich podnikové váhy.

Jasne definujte svoje hodnoty a účel
Ako spoločnosť rastie, musí existovať spoločné úsilie, aby sme si boli viac vedomí definujúcich hodnôt, pod ktorými pracujete.
Ako prvý krok vezmite do úvahy, ako urobiť všetky aspekty vašej obchodnej časti zmysluplným poslaním. Existujú nejaké háčiky, ktoré sú v centre vašej organizácie, ktoré skutočne zapájajú vašich zamestnancov? Toto je jadro vašich hodnôt. V podstate, aby organizácia úspešne vytvárala a udržiavala pozitívnu firemnú kultúru, musia byť lídri jasne informovaní o tom, čo chcú od svojich ľudí. Zakladatelia musia tento dokument zdokumentovať a zdieľať so všetkými novými zamestnancami.

zaměstnanci

Transparentnosť je dôležitá
Polovica ľudí nedôveruje svojim obchodným lídrom kvôli nedostatku transparentnosti. Na zmiernenie tohto stavu je kľúčová viditeľnosť. To môže byť vyriešené zabezpečením včasného oznamovania informácií, ktoré ovplyvňujú obchod ako celok. Často sú to tie menšie veci, ktoré znamenajú najviac pre tých, ktorí pre vás pracujú.